Direktlänk till inlägg 26 juli 2017

30 Days of Anime and Manga (Dag 3)

Av Mynt - 26 juli 2017 22:58

3. Favorit huvudkaraktär?


Oj vilken svår fråga, det finns ju så många bra huvudkaraktärer ^^;7. Om jag var tvungen att välja en favorit så skulle det nog vara Hotaru Tachibana från Aoharu x Kikanjuu :33

 

   

 

Om vi pratar manga så är det Ren Lafee från Shounen Hakaryuudo (。╹▿╹。) (tror jag ska ta och gå och läsa om den i hopp om att de sista kapitlena blir översatta någon gång (◕︿◕✿) )

 

 

 

Mynt ゝ◡╹)ノ♡


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mynt - 2 september 2017 21:52


5. Bästa antagonisten?   Jag satt och tänkte ett tag när det kom till anime och jag tror att Satou från Ajin passar den platsen bäst. Jag gillade inte honom över huvudtaget men det ändrar inte det faktum att han är en riktigt bra skriven karaktär...

Av Mynt - 2 september 2017 21:25

Hej! Var ett tag sedan jag senast skrev ett inlägg, lathet kanske tog över hehe ;^^7. Men aa, jag hade det jättekul hos min kompis givetvis, sedan satt jag mest framför datorn resten av lovet, sen så började skolan ;n;. Mitt schema i år är mycket bät...

Av Mynt - 5 augusti 2017 21:25


Hej! :D Har inte skrivit något på några dagar (lathet kanske tog över...) men imorron så ska jag faktiskt lämna rummet för att sova över hos en kompis :33. Vi har inte riktigt träffats på 2 år så det ska bli kul ^^ Vi går på samma gymnasium och så ...

Av Mynt - 5 augusti 2017 20:38

4. Bästa supporting character? (visste inte hur jag skulle översätta det tbh)   Bortsätt från hundar? (˘̩̩w˘̩ƪ) Då blir det lite svårt men den första jag kommer att tänka på är Hiroshi från Poco's Udon World så vi kö...

Av Mynt - 1 augusti 2017 18:46

Tjo! Jag insåg att jag inte har skrivit något på några dagar, tiden flyger förbi så fort >.>För några dagar sedan lämnade jag faktiskt grottan som är mitt rum för att spendera dagen hos en kompis med lite fler folk för att denna kompis fyllde å...

Presentation


'Ellu! Denna blogg tillhör en tjej som gillar anime, tv-spel etc och som är alldeles för beroende av Sid Story. Kalla mig Mint eller Mynt, båda funkar finfint!
(╹ヮ╹)ノ

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

MyAnimeList

Omröstning

Hur ofta tittar du på anime? c:
 Varje dag
 Flera gånger i veckan
 Någon gång i veckan
 Några gånger i månaden
 Någon enstaka gång per månad
 Väldigt sällan
 Aldrig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2017 >>>

Varför inte kika in? (╹ヮ╹)


Skapa flashcards