Alla inlägg den 1 augusti 2017

Av Mynt - 1 augusti 2017 18:46

Tjo! Jag insåg att jag inte har skrivit något på några dagar, tiden flyger förbi så fort >.>
För några dagar sedan lämnade jag faktiskt grottan som är mitt rum för att spendera dagen hos en kompis med lite fler folk för att denna kompis fyllde år (ノ^ヮ^)ノ*:・゚✧. Så vi spelade lite Mario (vilket resulterade i att vi dödade varandra hela tiden istället ;>w>) och så åt vi plankstek, spelade lite Super Smash Bros vilket för min del inte gick så bra, det var första gången jag spelade xD. Sen så fikade vi, pratade lite och så var det dags att åka hem c: Jag fick bara 5 timmars sömn natten före så jag somnade tidigt den kvällen och sov i 12 timmar xD (och lyckades ändå vara trött hela dagen på något sätt ._.). Annars så har mitt liv varit väldigt ohändelserikt. Så just nu sitter jag bara i mitt alldeles för varma rum och funderar på vad för anime-realaterade inlägg man kan skriva. Ni får ha det så bra! (╹ヮ╹)ノ


Mynt ゝ◡╹)ノ♡

Presentation


'Ellu! Denna blogg tillhör en tjej som gillar anime, tv-spel etc och som är alldeles för beroende av Sid Story. Kalla mig Mint eller Mynt, båda funkar finfint!
(╹ヮ╹)ノ

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

MyAnimeList

Omröstning

Hur ofta tittar du på anime? c:
 Varje dag
 Flera gånger i veckan
 Någon gång i veckan
 Några gånger i månaden
 Någon enstaka gång per månad
 Väldigt sällan
 Aldrig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Varför inte kika in? (╹ヮ╹)


Ovido - Quiz & Flashcards