Alla inlägg den 5 augusti 2017

Av Mynt - 5 augusti 2017 21:25

Hej! :D Har inte skrivit något på några dagar (lathet kanske tog över...) men imorron så ska jag faktiskt lämna rummet för att sova över hos en kompis :33. Vi har inte riktigt träffats på 2 år så det ska bli kul ^^

Vi går på samma gymnasium och så men vi träffas aldrig riktigt, så imorron så ska vi vara hundvakt för hennes föräldrar ska bort. Om vädret blir fint så ska vi ta vår årliga tur till byns loppis för att äta glass (för att vara en liten by 2 mil rakt ut i skogen så är det ganska otroligt) och kanske bada som vi alltid gör, så jag ser verkligen fram emot det (ノ^ヮ^)ノ.


För övrigt har inte mycket intressant hänt antar jag, jag pratade med en kompis på Skype med skärmdelning så vi spelade HunieCam Studio och hade lite för kul xD, försökte också skaffa mig en shiny Pichu i Pokémon Sun så jag passade på att titta om på Ranpo Kitan: Game of Laplace (engelskt dub denna gång). Jag glömde dock bort att byta Pichu i kedjan så den jag jag för tillfället lät kalla till sig fler pokémon fick slut på PP och faintade sig själv alldeles efter att sista episoden tog slut >n>. Det var 420 encounters åt skogen -3-


 


Men ja, det var en liten uppdatering, ha en bra dag eller nåt!


Mynt ゝ◡╹)ノ♡

Av Mynt - 5 augusti 2017 20:38

4. Bästa supporting character? (visste inte hur jag skulle översätta det tbh)


Bortsätt från hundar? (˘̩̩w˘̩ƪ) Då blir det lite svårt men den första jag kommer att tänka på är Hiroshi från Poco's Udon World så vi kör på det.


 


För manga så är det definitivt sidokaraktärerna från Hitorijime Boyfriend. Jag pratade om dem i min sommar anime lista men seriöst, älskar dem xD. De är mycket roligare i mangan jämfört med animen dock och jag kom faktiskt ihåg dem jämfört med alla andra karaktärer så, absolut de bästa för den här platsen på listan :33

 

     

Hehe c:

 

HUNDAR!!!! (V●ᴥ●V)

        

Mynt ゝ◡╹)ノ♡

Presentation


'Ellu! Denna blogg tillhör en tjej som gillar anime, tv-spel etc och som är alldeles för beroende av Sid Story. Kalla mig Mint eller Mynt, båda funkar finfint!
(╹ヮ╹)ノ

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

MyAnimeList

Omröstning

Hur ofta tittar du på anime? c:
 Varje dag
 Flera gånger i veckan
 Någon gång i veckan
 Några gånger i månaden
 Någon enstaka gång per månad
 Väldigt sällan
 Aldrig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Varför inte kika in? (╹ヮ╹)


Skapa flashcards