Alla inlägg under september 2017

Av Mynt - 2 september 2017 21:52

5. Bästa antagonisten?


Jag satt och tänkte ett tag när det kom till anime och jag tror att Satou från Ajin passar den platsen bäst. Jag gillade inte honom över huvudtaget men det ändrar inte det faktum att han är en riktigt bra skriven karaktär som passar perfekt som den bästa antagonisten i min åsikt.


 


När det kommer till manga så finns det ingen tvekan om vilken antagonist jag tycker är bäst, det är utan tvekan Hao från Shaman King. Han är en sån där karaktär som är ond men inte ond fast ändå ond om det är förståeligt xD. Han är också en av de karaktärerna i animeserien vars karaktär var helt annorlunda jämfört med mangan. Jag vet att animeserien avslutades före mangan men om båda sluten är raka motsatser (seriöst, helt olika ._.) så har ju något gått fel med storyn och dess karaktärer >n>


 

/Mynt ゝ◡╹)ノ♡

Av Mynt - 2 september 2017 21:25

Hej! Var ett tag sedan jag senast skrev ett inlägg, lathet kanske tog över hehe ;^^7. Men aa, jag hade det jättekul hos min kompis givetvis, sedan satt jag mest framför datorn resten av lovet, sen så började skolan ;n;. Mitt schema i år är mycket bättre än förra året (det var jättedrygt ._.) så jag har bara två lektioner på fredagar + sovmorgon. Gissa vems 2 lektioner var inställda och hon inte visste om det så hon gick till skolan med huvudvärk, helt i onödan? :< Min huvudvärk gick i alla fall över och kvällen blev genast så mycket bättre när jag märkte att 1BeatHeart hade släppts för några dagar sedan :'D. 1BeatHeart är en uppföljare till spelet 1BitHeart som är ett av mina favoritspel så glädjen var enorm :33. Jag ska spela igenom 1BitHeart igen (spelade det förra sommaren så jag minns inte så supermycket) och kommer troligtvis skriva en lite review på spelen (kanske gör det ändå, jag vet inte). De är båda gratis men 1BitHeart finns att köpa på Steam om man vill visa lite support ^^. Sååå jag spelade klart 1BeatHeart idag och spenderade sedan eftermiddagen med att göra GIFs från openingen c:. Rekommenderar starkt spelen! Det var allt för mig för detta inlägg, syns!

/Mynt ゝ◡╹)ノ♡


 

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


'Ellu! Denna blogg tillhör en tjej som gillar anime, tv-spel etc och som är alldeles för beroende av Sid Story. Kalla mig Mint eller Mynt, båda funkar finfint!
(╹ヮ╹)ノ

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

MyAnimeList

Omröstning

Hur ofta tittar du på anime? c:
 Varje dag
 Flera gånger i veckan
 Någon gång i veckan
 Några gånger i månaden
 Någon enstaka gång per månad
 Väldigt sällan
 Aldrig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017
>>>

Varför inte kika in? (╹ヮ╹)


Ovido - Quiz & Flashcards